AC Milan vlaanderen
#1
[Flemish]
Zijn er hier ook vlamingen?
Ik zoek links naar zowat alle ac milan fanclubs in België om ze zo te verzamelen op mijn website !
Contactadressen zijn gewoon ook goed.
Reply
#2
I am not Belgian but I will say this...Allez les Diables Rouges
Reply
#3
Ik ben vlaming!
(02-16-2011, 07:13 PM)reza Wrote: I am not Belgian but I will say this...Allez les Diables Rouges

great Sagrin
We've got a super talented squad with many potential worldclass players, watch us in a few years Devilcool
(02-16-2011, 07:07 PM)mathiask Wrote: [Flemish]
Zijn er hier ook vlamingen?
Ik zoek links naar zowat alle ac milan fanclubs in België om ze zo te verzamelen op mijn website !
Contactadressen zijn gewoon ook goed.

Ik ken geen fanclubs, wel een goed idee trouwens! zijn wij de enige belgen hier dan?
Reply
#4
(03-15-2011, 08:21 AM)Beppe Wrote: Ik ben vlaming!
(02-16-2011, 07:13 PM)reza Wrote: I am not Belgian but I will say this...Allez les Diables Rouges

great Sagrin
We've got a super talented squad with many potential worldclass players, watch us in a few years Devilcool
(02-16-2011, 07:07 PM)mathiask Wrote: [Flemish]
Zijn er hier ook vlamingen?
Ik zoek links naar zowat alle ac milan fanclubs in België om ze zo te verzamelen op mijn website !
Contactadressen zijn gewoon ook goed.

Ik ken geen fanclubs, wel een goed idee trouwens! zijn wij de enige belgen hier dan?

Ik heb via mijn fansite een oproep gedaan. Heb er in Ggenk eentje gevonden en in Luik al . Plaats ze hier binnenkort zodra ik de gegevens heb gecontroleerd.
Reply
#5
En ben jij ook zon grote fan van onze rode duivels? Ik was gisteren in het k.boudewijn stadion en het enthusiasme rond de ploeg is weer helemaal terug! Dit is volgens mij écht een gouden generatie. Spelers als Defour, Witsel, Vertonghen, Hazard zouden ze zo bij Milan mogen halen van mij!
Reply
#6
Ik woon ook in Vlaanderen (Brugge)

Enkele jaren geleden ben ik meegegaan met de Fanclub uit Luik. We zijn naar een CL match gaan zien in Dortmund.

Schitterende sfeer. Wel -5 graden Sad

Groeten Bart
_______________________
Greetings Bart Okmilan
Reply
#7
Iedereen gaat hier ook naar de match in anderlecht ?
Reply
#8
I am Indonesian but I will say this... Allez les Diables Rouges for our love Smile
Thanks @reza

Reply